Pracownik socjalny
Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Poniedziałek, 03 Kwiecień, 2023 14:53
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Dam pracę / Inne
- Forma pracy:Pełny etat
- Umowa:Umowa o pracę
- Płaca brutto min.:4500 zł
- Wynagrodzenie:miesięcznie
- Pracodawca: Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Kobylnicy
Opis oferty pracy
Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Kobylnicyogłasza nabór do pracy
na stanowisko
PRACOWNIKA SOCJALNEGO
(umowa o pracę – 1 etatu)
1. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:
• wykształcenie wyższe, niezbędne do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodne z art. 116 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362, z późn. zm.);
• doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika socjalnego;
• dodatkowe kwalifikacje z zakresu pracy z rodziną;
• wymagana wiedza specjalistyczna z zakresu interwencji kryzysowej i udzielania pomocy osobom doświadczającym przemocy w rodzinie;
• niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, w szczególności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządowi;
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadanie pełni praw publicznych;
• znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy
o ochronie danych osobowych, zagadnień z zakresu samorządu terytorialnego, innych ustaw i rozporządzeń związanych z pracą na stanowisku pracownika socjalnego;
• znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, środowisko Windows, Excel);
• prawo jazdy kat. „B”.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
• umiejętność skutecznego komunikowania się;
• umiejętność pracy zespołowej;
• umiejętność organizowania pracy własnej;
• samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
• zaangażowanie, dyspozycyjność;
• znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej;
• odporność na sytuacje stresowe;
• sumienność, uczciwość, odpowiedzialność.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
• Udzielanie poradnictwa specjalistycznego;
• Prowadzenie pracy socjalnej;
• Rozpoznawanie sytuacji rodzinnej Klienta;
• Współpraca z instytucjami w środowisku Klienta;
• Opracowanie z Klientem kontraktu oraz monitorowanie procesu realizacji;
• Prowadzenie dokumentacji merytorycznej;
• Współpraca z innymi specjalistami zatrudnionymi w OIK;
• Prowadzenie z innymi specjalistami zajęć grupowych dla mieszkańców hostelu;
• Dokonywanie uzgodnień i ocen sytuacji z osobami korzystającymi ze wsparcia w mieszkaniu chronionym treningowym;
• Udział w szkoleniach, śledzenie aktualnych zmian w przepisach oraz branie udziału w różnych formach doszkalania;
• Towarzyszenie Klientowi (na jego prośbę) podczas rozmów z rodziną, instytucjami lub podczas załatwiania spraw w urzędach;
• Organizowanie życia społeczności hostelu;
4. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
• praca w trybie równoważnego czasu pracy, również w weekendy i święta;
• miejsce pracy: budynek piętrowy, konieczność poruszania się po kondygnacjach budynku – bez możliwość korzystania z windy;
• praca przy komputerze, urządzeniach biurowych;
• praca związana z kontaktem z klientami OIK, zarówno w budynku Ośrodka, jak i w środowisku.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
• CV i list motywacyjny;
• Klauzula wyrażająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji;
• Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.
Dokumenty niezbędne w procesie rekrutacji należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: @
w terminie do 31.01.2023 r.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Kobylnica w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Inne
Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach
Brak możliwości kontaktu przez formularz z ogłoszeniodawcą, ponieważ to ogłoszenie jest archiwalne.
Alicja Banaszkiewicz
Konto prywatne
Na Lento.pl od 13 sie 2021
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook